Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15420
Название: | Мотивація діяльності педагога професійної освіти |
Другие названия: | Motivation of teacher of the professional education |
Авторы: | Внукова, Ольга Миколаївна Бабенчик, Олена Петрівна |
Ключевые слова: | педагог професійної освіти професійне вигорання внутрішня мотивація зовнішня мотивація самовдосконалення teacher of the professional education professional burnout intrinsic motivation extrinsic motivation self-improvement |
Дата публикации: | мар-2020 |
Издательство: | ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди" |
Библиографическое описание: | Внукова О. М. Мотивація діяльності педагога професійної освіти / О. М. Внукова, О. П. Бабенчик // Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації : збірник наукових праць за матеріалами Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, м. Переяслав, 31 березня 2020 року. – Вип. 57. – Переяслав : ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький ДПУ ім. Г. Сковороди", 2020. – С. 139-142. |
Краткий осмотр (реферат): | У статті розглянуто проблему мотивації діяльності майстрів виробничого навчання та викладачів у закладах професійної освіти на сучасному етапі. Подано аналіз оцінки мотивуючих факторів педагогами. Визначено сприятливі умови підвищення рівня зовнішньої та внутрішньої мотивації педагогів у професійній освіті, зокрема, стимулювання діяльності адміністрацією та самовдосконалення педагогів через використання творчих підходів та підвищення рівня педагогічної майстерності. The article deals with the problem of motivation of activity of masters of industrial training and teachers in the institutions of vocational education at the present stage. An analysis of the evaluation of motivating factors by teachers is presented. Favorable conditions for raising the level of external and internal motivation of teachers in vocational education, in particular, stimulating the activity of the administration and self-improvement of teachers through the use of creative approaches and improving the level of pedagogical skill are identified. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15420 |
Faculty: | Факультет індустрії моди |
Department: | Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну |
Располагается в коллекциях: | Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД) Матеріали наукових конференцій та семінарів |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Збірник_57_зі_статтею_сторінки_139-142.pdf | 3,21 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.