Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15510
Название: Чат-бот як інструмент маркетингових комунікацій
Другие названия: Чат-бот як инструмент маркетинговых коммуникаций
Chatbot as a tool of marketing communications
Авторы: Біловодська, О. А.
Лагута, К. О.
Ключевые слова: чат-бот
інтернет
бізнес
комунікація
Дата публикации: мая-2020
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Біловодська О. А. Чат-бот як інструмент маркетингових комунікацій / О. А. Біловодська, К. О. Лагута // Глобальний маркетинг: аналіз і виклики сучасності : збірник матеріалів ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 22 травня 2020 року. – Київ : НАУ, 2020. – C. 57-58.
Краткий осмотр (реферат): Чат-бот – це сучасний тренд в комунікації із споживачами, користувачами, клієнтами та потенційними клієнтами. Чат-бот представляє собою програму, що виконує дії, які завчасно прописуються в алгоритмі з можливістю імітувати справжню розмову. У роботі досліджено сутність та функціонал чат-боту.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15510
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.