Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15510
Назва: Чат-бот як інструмент маркетингових комунікацій
Інші назви: Чат-бот як инструмент маркетинговых коммуникаций
Chatbot as a tool of marketing communications
Автори: Біловодська, О. А.
Лагута, К. О.
Ключові слова: чат-бот
інтернет
бізнес
комунікація
Дата публікації: тра-2020
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Біловодська О. А. Чат-бот як інструмент маркетингових комунікацій / О. А. Біловодська, К. О. Лагута // Глобальний маркетинг: аналіз і виклики сучасності : збірник матеріалів ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 22 травня 2020 року. – Київ : НАУ, 2020. – C. 57-58.
Короткий огляд (реферат): Чат-бот – це сучасний тренд в комунікації із споживачами, користувачами, клієнтами та потенційними клієнтами. Чат-бот представляє собою програму, що виконує дії, які завчасно прописуються в алгоритмі з можливістю імітувати справжню розмову. У роботі досліджено сутність та функціонал чат-боту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15510
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.