Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15511
Назва: Strategies for effective computer-supported collaborative learning
Автори: Gudkova, N.
Ключові слова: effectiveness
collaborative learning
computer-supported environment
online teaching
Дата публікації: тра-2020
Видавництво: Наукова платформа Open Science Laboratory
Бібліографічний опис: Gudkova N. Strategies for effective computer-supported collaborative learning / N. Gudkova // Сучасні виклики і актуальні проблеми науки, освіти та виробництва: міжгалузеві диспути : збірник наукових праць за матеріалами V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, м. Київ, 3 червня 2020 року. – Київ : Наукова платформа Open Science Laboratory, 2020. – С. 146-150.
Короткий огляд (реферат): In social constructionist pedagogical approaches, learning is defined as an interactive, discursive and situated activity. This rests on the idea that knowledge is co-constructed through social interaction. Students are seen as active learners and teachers as facilitators. In both off- and online settings, collaborative learning refers to two or more learners working together and striving to solve a common task or achieve a shared learning objective using predominantly peer-directed interactions. Computer-supported collaborative learning has the potential to improve learners’ cognitive, affective and social learning outcomes.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15511
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Гудкова_С.146-150.pdf380,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.