Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15530
Title: Концепція функціонування та стратегії розвитку підприємств готельно-ресторанної сфери
Other Titles: Концепция функционирования и стратегии развития предприятий гостинично-ресторанной сферы
Concept of functioning and strategies of development of enterprises of hotel-restaurant sphere
Authors: Пузирьова, П. В.
Keywords: підприємства
готельно-ресторанна сфера
концепція
стратегія
розвиток
функціонування
інвестиції
конкурентоспроможність
предприятие
гостинично-ресторанная сфера
концепция
стратегия
развитие
функционирование
инвестиции
конкурентоспособность
enterprise
hotel and restaurant sphere
concept
strategy
development
functioning
investment
competitiveness
Issue Date: 2019
Citation: Пузирьова П. В. Концепція функціонування та стратегії розвитку підприємств готельно-ресторанної сфери / П. В. Пузирьова // Формування ринкових відносин в Україні. – 2019. – № 7-8 (218-219). – С. 52-58.
Source: Формування ринкових відносин в Україні
Формирование рыночных отношений в Украине
Market Relations Development in Ukraine
Abstract: В результаті написання статті було встановлено, що концептуальні засади підприємства готельно-ресторанної сфери базуються на визначенні основної концепції функціонування підприємства з урахуванням орієнтації його на певні сегменти споживчого ринку. Концепція функціонування та стратегії розвитку підприємств готельно-ресторанної сфери набуває особливого значення, оскільки для підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства готельно-ресторанної сфери повинні постійно вводити інновації, щоб залишатись провідними у своєму сегменті та бути на два кроки попереду конкурентів. Подальший розвиток підприємств готельно-ресторанної сфери неможливий без стимулювання розвитку туризму, рекреації, освіти в галузі готельно-ресторанного бізнесу, сприяння держави, налагодження інформаційної інфраструктури готельного та ресторанного ринку. Визначено, що основними напрямами підвищення конкурентоспроможності підприємств готельно-ресторанної сфери є: персоніфікація обслуговування та орієнтація на потреби клієнтів; створення умов для залучення додаткових інвестицій в об’єкти готельного і ресторанного бізнесу; широке запровадження нових засобів комунікації та інформаційних технологій; підвищення якості наданих послуг; запровадження нових технологій в ділову стратегію підприємств готельно-ресторанної сфери з метою просування продуктів та послуг готелів та ресторанів.
В ходе написания статьи было установлено, что концептуальные основы предприятий гостинично-ресторанной сферы базируются на определении основной концепции функционирования предприятия с учетом ориентации его на определенные сегменты потребительского рынка. Концепция функционирования и стратегии развития предприятий гостинично-ресторанной сферы приобретает особое значение, поскольку для повышения уровня конкурентоспособности предприятий гостинично-ресторанной сферы должны постоянно вводить инновации, чтобы оставаться ведущими в своем сегменте и быть на два шага впереди конкурентов. Дальнейшее развитие предприятий гостинично-ресторанной сферы невозможно без стимулирования развития туризма, рекреации, образования в области гостинично-ресторанного бизнеса, содействия государства, налаживание информационной инфраструктуры гостиничного и ресторанного рынка. Определено, что основными направлениями повышения конкурентоспособности предприятий гостинично-ресторанной сферы являются: персонификация обслуживания и ориентация на потребности клиентов; создание условий для привлечения дополнительных инвестиций в объекты гостиничного и ресторанного бизнеса; широкое внедрение новых средств коммуникации и информационных технологий; повышение качества предоставляемых услуг; внедрение новых технологий в деловую стратегию предприятий гостинично-ресторанной сферы с целью продвижения продуктов и услуг гостиниц и ресторанов.
During the writing of the article, it was found that the conceptual foundations of hotel and restaurant enterprises are based on determining the basic concept of the enterprise’s functioning, taking into account its orientation to certain segments of the consumer market. The concept of the functioning and development strategy of hotel and restaurant enterprises is of particular importance, since in order to increase the competitiveness of hotel and restaurant enterprises, they must constantly introduce innovations in order to remain leading in their segment and be two steps ahead of the competition. Further development of hotel and restaurant enterprises is impossible without stimulating the development of tourism, recreation, education in the field of hotel and restaurant business, state assistance, establishing information infrastructure of the hotel and restaurant market. It is determined that the main directions of increasing the competitiveness of hotel and restaurant enterprises are: personification of service and orientation to customer needs; creation of conditions for attracting additional investments in hotel and restaurant business facilities; widespread introduction of new means of communication and information technology; improving the quality of services provided; introduction of new technologies in the business strategy of hotel and restaurant enterprises with the aim of promoting the products and services of hotels and restaurants.
DOI: 10.5281/zenodo.3447479
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15530
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
ISSN: 2522-1620
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
frvu_Puzyrova_2019_7-8_P052-058.pdf368,01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.