Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15700
Название: Міжнародний досвід формування та просування інвестиційного бренду держави
Авторы: Нагачевська, Т. В.
Дата публикации: 2020
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Нагачевська Т. В. Міжнародний досвід формування та просування інвестиційного бренду держави / Т. В. Нагачевська // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку : тези доповідей Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, присвяченої 90-річчю Київського національного університету технологій та дизайну, м. Київ, 9 квітня 2020 року. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 51-53.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15700
Располагается в коллекциях:Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
IMPER2020_P051-053.pdf329,59 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.