Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15700
Title: Міжнародний досвід формування та просування інвестиційного бренду держави
Authors: Нагачевська, Т. В.
Issue Date: 2020
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Нагачевська Т. В. Міжнародний досвід формування та просування інвестиційного бренду держави / Т. В. Нагачевська // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку : тези доповідей Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, присвяченої 90-річчю Київського національного університету технологій та дизайну, м. Київ, 9 квітня 2020 року. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 51-53.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15700
Appears in Collections:Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IMPER2020_P051-053.pdf329,59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.