Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15808
Название: Corporate social responsibility as a method of the big and medium-sized businesses’ influence on consumers
Авторы: Yevseitseva, Olena
Kolesnyk, B.
Дата публикации: 2020
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Yevseitseva O. Corporate social responsibility as a method of the big and medium-sized businesses’ influence on consumers / O. Yevseitseva, B. Kolesnyk // Домінанти соціально-економічного розвитку України в умовах інноваційного типу прогресу : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти та молодих учених, присвяченої 90-річчю Київського національного університету технологій та дизайну, м. Київ, 26 березня 2020 р. / упор. О. В. Ольшанська. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 84-86.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15808
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Домінанти соціально-економічного розвитку України в умовах інноваційного типу прогресу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
DOMIN2020_P084-086.pdf181,14 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.