Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 57.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Франчайзинг як засіб адаптації до нового освітнього середовищаНіфатова, О. М.; Литовка, Ю. С.
2020Просування нових форм підприємництва в цифровій економіціНіфатова, О. М.; Берсеньєва, М. Ю.
2019Формування бренд-капіталу кластерного підприємництва на засадах економіки спільної участіНіфатова, О. М.; Онофрійчук, Я. І.
2020Просування бренда преміум-класу засобами медіаМещеряков, К. П.; Ніфатова, О. М.
2019Нейромаркетинг як засіб психологічного впливу на споживачаЛевицька, Д. Р.; Ніфатова, О. М.
2017Формування інтеграційної сили бренда на засадах компонентної структуризаціїДудко, П. М.; Ніфатова, О. М.
2017Базові компоненти системи оцінки результативності стимулювання праці персоналу банківської сфериНіфатова, О. М.; Котова, Н.
2016Особливості управління інвестиційною діяльністю підприємстваСтепаненко, А. О.; Ніфатова, О. М.
2016Особливості асортиментної політики підприємств сфери послугІльченко, Л. О.; Ніфатова, О. М.
2016Структурне місце бізнес-планування в системі діяльності підприємстваКрощук, М. В.; Ніфатова, О. М.