Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17541
Название: Просування бренда преміум-класу засобами медіа
Другие названия: Promotion of the premium class brand by media
Авторы: Мещеряков, К. П.
Ніфатова, О. М.
Ключевые слова: бренд
соціальні мережі
brand
social networks
Дата публикации: 2020
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Мещеряков К. П. Просування бренда преміум-класу засобами медіа / К. П. Мещеряков, О. М. Ніфатова // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Студентські підприємницькі ініціативи" : матеріали V Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (3 грудня 2020 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2020. – С. 74-78.
Краткий осмотр (реферат): У статті визначено особливості просування бренда преміум-класу засобами медіа. Досліджено стратегії просування автомобільного бренду завдяки площадкам у соціальних мережах. Запропоновано етапи створення ефективної стратегії просування бренда, спираючись на інструменти соціальних мереж.
The article identifies the features of promoting a premium brand through the media. Strategies for promoting the car brand through sites on social networks are studied. The stages of creating an effective brand promotion strategy based on social networking tools are proposed.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17541
Располагается в коллекциях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Студентські підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
OIIP2020_P074-078.pdf757,77 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.