Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 11-20 зі 184.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Проблеми створення в Україні офіційних торгівельних представництв світових брендів молодіжного одягуЯнковець, Т. М.; Островський, Д. Л.
2017Сучасні можливості для реалізації бізнес-ідей молоді в індустрії модиЯнковець, Т. М.; Ковтун, Г. С.
2017Системний підхід до бізнес-планування інноваційних проектів підприємства (на прикладі підприємств ювелірної галузі)Щербак, В. Г.; Єрмакова, Д. О.
2017Інноваційні підходи до діагностики якості праці персоналу підприємстваКрахмальова, Н. А.; Авраменко, Д. В.
2017Роль та місце бізнесу в суспільно-економічних відносинахЯнковець, Т. М.
2017Формування інтеграційної сили бренда на засадах компонентної структуризаціїДудко, П. М.; Ніфатова, О. М.
2017Формування інноваційної політики підприємстваГанущак-Єфіменко, Л. М.; Ковальова, К. Л.
2017Розвиток механізму управління конкурентоспроможністю організацій роздрібної торгівліГончаренко, І. М.; Кащенюк, І. П.
2017Розвиток кластерного підприємництва в УкраїніГанущак-Єфіменко, Л. М.; Гавриленко, Н. Г.
2017Бренд як носій іміджу підприємстваМурована, Л. В.; Тонкошкурова, Н. Ю.