Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8139
Название: Бренд як носій іміджу підприємства
Авторы: Мурована, Л. В.
Тонкошкурова, Н. Ю.
Ключевые слова: імідж
бренд
торгова марка
репутація
стратегія брендінгу
Дата публикации: 2017
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Тонкошкурова Н. Ю. Бренд як носій іміджу підприємства / Н. Ю. Тонкошкурова ; наук. кер. Л. В. Мурована // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVI Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (27-28 квітня 2017 р., Київ). - К. : КНУТД, 2017. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 359-360.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8139
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Располагается в коллекциях:Економіка інноваційної діяльності підприємств
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
NRMSE2017_V3_P359-360.pdf428,2 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.