Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7642
Название: Проблеми створення в Україні офіційних торгівельних представництв світових брендів молодіжного одягу
Авторы: Янковець, Т. М.
Островський, Д. Л.
Ключевые слова: тренд
молодіжна культура
торгівельна мережа
формування спільноти
економічна криза
Дата публикации: 2017
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Островський Д. Л. Проблеми створення в Україні офіційних торгівельних представництв світових брендів молодіжного одягу / Д. Л. Островський ; наук. кер. Т. М. Янковець // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVI Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (27-28 квітня 2017 р., Київ). - К. : КНУТД, 2017. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 7-8.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7642
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Располагается в коллекциях:Економіка інноваційної діяльності підприємств
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
NRMSE2017_V3_P007-008.pdf356,66 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.