Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 22.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Підвищення конкурентоспроможності підприємстваДудко, П. М.; Вареник, Д. С.
2020Theoretical and methodological aspects of formation of enterprise’s business modelZhu, Haoyu; Kozhushko, R.
2020Значення ІТ-компаній для економіки України та їх специфіка для цілей бухгалтерського облікуДовбуш, В. І.; Пузирьова, П. В.
202090 years – historical formation of brand capital of Kyiv National University of Technologies and Design (KNUTD)Gryshchenko, Ivan
2020Формування диференційної конкурентної стратегії підприємстваАреф'єв, С. О.; Войнілович, А. О.
2020Формування організаційно-економічного механізму стратегічних змін на підприємствіАреф'єв, С. О.; Керімов, А.
2020International branding as a tool of integrated business structures development in UkraineShcherbak, V.; Sviatetska, I.
2020University rebranding as an effective tool of competitionScherbak, V.; Shevchenko, O.
2020Фактори впливу на конкурентоспроможність малого підприємництваДудко, П. М.; Вареник, Д. С.
2023Аналіз розвитку бізнес-альянсів в Україні та їх вплив на економіку країниШкода, М. С.; Щербаков, В. О.