Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 161-170 зі 1339.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Етапи формування стратегії розвитку торговельного підприємстваВолинець, Р. В.; Кожушко, Р. Ю.
жов-2019Застосування маркетингового інструментарію впровадження інновацій у підприємницьку діяльністьПузирьова, П. В.; Крамар, М. С.
2020Роль корпоративної культури у діяльності підприємстваКондратюк, А. К.; Щербак, В. Г.
2020Формування взаємозв’язу мотивів і стимулів в управлінні персоналомКрахмальова, Н. А.; Андроняк, О. К.
2021Пріоритетні напрями та шляхи розвитку інтелектуального капіталу провідних закладіів вищої освіти УкраїниХаустова, Є. Б.
2019Організаційні та інформаційні інструменти активізації інноваційної діяльностіГанущак-Єфіменко, Л. М.; Панчук, М. О.
2021Планування інноваційного розвитку закладів вищої освіти в УкраїніОлійник, О. В.; Дудко, П. М.
2021Методичні підходи та принципи стратегічного управління закладом вищої освітиДудко, П. М.
жов-2019Теоретичні основи працездатності менеджера та результативності його праці на підприємствіПузирьова, П. В.; Сірченко, К. О.
2020Management of brands’ portfolio positioning of domestic enterprisesDudko, P.