Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 411-420 зі 1339.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Моніторинг як інструмент аналітикиМурована, Л. В.; Рудько, А. О.
2017Реклама як знаряддя збутуМурована, Л. В.; Коростинська, Н. Р.
2017Формування іміджу як невід'ємної складової успіху компаніїМурована, Л. В.; Коломієць, К. Ю.
2017Аналітичний маркетинг як основа маркетингового плану підприємстваМурована, Л. В.; Кокорева, А. В.
2017Новітні методи дослідження поведінки споживачівМурована, Л. В.; Меркулова, Д. Д.
2017Допорогові закупівлі у ВНЗ УкраїниМурована, Л. В.
2017Врахування чинника циклічності у прийнятті стратегічних рішень на підприємствах сфери послугАреф'єв, С. О.; Линок, І. О.
2017Активізація інноваційної діяльності підприємств на основі використання інформаційних технологійАреф'єв, С. О.; Білоус, В. М.
2017Перспектива розвитку електронної комерції на основі створення мобільних додатків в системі створення інтернет-маркетингуГончаренко, І. М.; Поповська, М. І.
2017Ресурсозберігаючий підхід щодо управління розвитком підприємницького потенціалу інтегрованих структур бізнесуШевченко, О. О.