Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8138
Название: Моніторинг як інструмент аналітики
Авторы: Мурована, Л. В.
Рудько, А. О.
Ключевые слова: моніторинг маркетингу
класифікація
методологія моніторингу
моніторинг
Дата публикации: 2017
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Рудько А. Р. Моніторинг як інструмент аналітики / А. О. Рудько ; наук. кер. Л. В. Мурована // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVI Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (27-28 квітня 2017 р., Київ). - К. : КНУТД, 2017. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 357-358.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8138
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Располагается в коллекциях:Економіка інноваційної діяльності підприємств
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
NRMSE2017_V3_P357-358.pdf497,75 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.