Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8119
Title: Формування іміджу як невід'ємної складової успіху компанії
Authors: Мурована, Л. В.
Коломієць, К. Ю.
Keywords: імідж
бренд
стиль фірми
споживач
репутація
Issue Date: 2017
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Коломієць К. Ю. Формування іміджу як невід'ємної складової успіху компанії / К. Ю. Коломієць ; наук. кер. Л. В. Мурована // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVI Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (27-28 квітня 2017 р., Київ). - К. : КНУТД, 2017. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 339-340.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8119
Appears in Collections:Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)
Економіка інноваційної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NRMSE2017_V3_P339-340.pdf425,01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.