Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 921-930 зі 1339.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Управління конкурентоспроможністю підприємстваГандзюк, П. Л.; Гончаренко, І. М.
2018Корпоративна культура як стратегічний інструмент управління сучасною організацієюГончаренко, І. М.; Сірченко, К. О.
2021Methodology and technology of Hackathon ecosystem to engage university faculty and students in innovation and entrepreneurship in the context of reducing the impact of the COVID-19 pandemicShcherbak, V.; Arabuli, Svitlana
2018Особливості розробки конкурентної стратегії торговельного підприємства на засадах маркетингуГончаренко, І. М.; Ханіна, А. О.
2018Сучасний стан експорту в Україні та перспективи його подальшого розвиткуШкода, М. С.; Ярошенко, А. Р.
2018Система маркетингових досліджень на підприємствіВасиленко, М. В.; Гончаренко, І. М.
2020Incentive programmes to enhance cluster partnership development in the EU countriesShkoda, M. S.
2020Особливості функціонування інтегрованих структур бізнесу як базису інноваційного розвитку підприємництваЩербак, В. Г.
2019Підвищення ефективності та якості обліково-аналітичних робіт у швейній галузіМоргулець, О. Б.; Зінченко, О. В.
2017Маркетингові інновації як джерело формування конкурентних перевагДубініна, А. С.; Щербак, В. Г.