Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 71.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Формування інноваційної політики підприємстваПримак, М. Ю.; Шкода, М. С.
2017Стратегічні рішення щодо вибору напрямів інноваційного розвитку підприємстваКовинєва, Т. О.; Шкода, М. С.
2019Кластеризація суб'єктів малого підприємництва на основі франчайзингуГаркуша, І. Р.; Шкода, М. С.
2019Особливості вибору способу входження в світ бізнесуВареник, Д. С.; Шкода, М. С.
2019Розвиток експортного потенціалу малих підприємств як чинник компенсації втрати традиційних зовнішніх ринків збутуЛизогуб, І. І.; Шкода, М. С.
2019Регуляторна політика як інструмент створення сприятливого бізнес-клімату для малого та середнього бізнесуЦикал, А. П.; Шкода, М. С.
2019Кластерна модель об’єднань підприємств: зарубіжний і вітчизняний досвідГаркуша, Д. Р.; Шкода, М. С.
2011Особливості, класифікація і сфера застосування двомірних бар-кодівШкода, М. С.
2012Теоретичний аналіз трактування поняття "Проект розвитку"Шкода, М. С.
2023Моніторинг формування брендингу текстилю та одягу на європейських ринкахГанущак-Єфіменко, Л. М.; Шкода, М. С.; Касумов, Т. А.