Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 31-40 из 57.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Аналіз моделей бенчмаркінгуЛизогуб, І. І.; Ніфатова, О. М.
2017Базові компоненти системи оцінки результативності стимулювання праці персоналу банківської сфериНіфатова, О. М.; Котова, Н.
2017Формування інтеграційної сили бренда на засадах компонентної структуризаціїДудко, П. М.; Ніфатова, О. М.
2017Брендинг українських ВНЗ як системоутворюючий чинник підприємницької парадигми вищої освітиНіфатова, О. М.
2017Консалтингові послуги в механізмі забезпечення економічної безпеки бізнесуНіфатова, О. М.; Карпенко, І.
2018Особливості кластерної політики в Україні та імплементація міжнародного досвідуКовальова, К. Л.; Ніфатова, О. М.
2018Інституціональні засади функціонування інтегрованого брендингу: сутність та особливості управлінняНіфатова, О. М.; Дудко, П. М.
2018Event-технології у виставковій діяльностіГаркуша, Д. Р.; Ніфатова, О. М.
2016Теоретичні основи брендингової діяльності в системі інтегрованих структур бізнесуНіфатова, О. М.
2018Франчайзингова форма використання бренда з позицій маркетингу інноваційНіфатова, О. М.; Степаненко, М. В.