Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 54.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
июн-2019Theoretical and methodical approaches to the definition of marketing risks management concept at industrial enterprisesTkachenko, V.; Kwilinski, A.; Tkachenko, I.; Puzyrova, P.
2018Особливості формування вартості послуг на підприємствіАреф'єв, С. О.; Нестеренко, К. Р.
2018Роль та значення посередницького підприємництваМягких, І. М.; Тесленко, К. А.
2017Інформаційне забезпечення управління підприємствомІльїна, А. О.; Щербак, В. Г.
2019Теоретичні аспекти маркетингових комунікацій на підприємствіГончаренко, І. М.; Микитчук, Р. В.
2019Формування конкурентних маркетингових стратегійДовбуш, В. І.; Захарчук, О. Р.
2019Прикладні аспекти управління якістю праці персоналу на підприємствіГончаренко, І. М.; Зікій, С. О.
2019Управління персоналом в системі менеджменту підприємстваАреф'єв, С. О.; Чайка, О. С.
2017Формування інноваційної політики підприємстваПримак, М. Ю.; Шкода, М. С.
2020Підвищення конкурентоспроможності підприємстваДудко, П. М.; Вареник, Д. С.