Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16036
Название: Критерії дизайну жіночого одягу ділового призначення
Другие названия: Criteria for design of women's clothing for business purpose
Авторы: Чупріна, Наталія
Креденець, Н. Д.
Гома, Дарина
Окрепка, Христина
Ключевые слова: жіночий одяг
ділове призначення
діловий імідж
проектний образ
класичний стиль
стиль Шанель
women's clothing
business purpose
business image
project image
classic style
Chanel style
Дата публикации: 2020
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Критерії дизайну жіночого одягу ділового призначення / Н. Чупріна, Н. Д. Креденець, Д. Гома, Х. Окрепка // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (23 квітня 2020 р., м. Київ) : В 2-х т. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 224-227.
Краткий осмотр (реферат): Визначено основні передумови проектування ділового жіночого одягу у суспільстві ХХ століття. Охарактеризовано специфіку ділового одягу як похідного напряму костюма класичного стилю. Здійснено класифікацію основних видів ділового іміджу в залежності від проектного образу споживача. Обґрунтовано принципи проектування асортименту жіночого одягу ділового призначення для різних типів споживачів. Визначено, що найбільш широкою основою для дизайну жіночого одягу ділового призначення є характеристики класичного стилю. Сформульовано визначальні асортиментні позиції дизайну жіночого одягу ділового призначення та критерії їх комплектної організації.
The basic prerequisites for the design of business women's clothing in the society of the XXth century are identified. The specificity of business clothing as a derivative direction of a classic-style suit is characterized. The classification of the main types of business image, depending on the design image of the consumer, is made. The principles of designing an assortment of women's clothing for business purposes for different types of consumers are substantiated. It is determined that the broadest basis for the design of women's clothing for business purposes is the characteristics of classic style. The definitive assortment positions of the design of women's clothing for business purpose and criteria of their complete organization are formulated.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16036
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра мистецтва та дизайну костюма
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми сучасного дизайну
Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APSD2020_V1_P224-227.pdf350,25 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.