Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16194
Title: Значення маркетингового дослідження при визначенні ключових факторів впливу на план виробництва продукції промислових підприємств
Authors: Пузирьова, П. В.
Keywords: виробництво
маркетинг
продукція
производство
продукция
production
marketing
products
Issue Date: 2011
Citation: Пузирьова П. В. Значення маркетингового дослідження при визначенні ключових факторів впливу на план виробництва продукції промислових підприємств / П. В. Пузирьова // Проблеми підвищення ефективності інфраструктури : збірник наукових праць. – 2011. – Вип. 30. – Київ : НАУ, 2011. – С. 168-174.
Source: Проблеми підвищення ефективності інфраструктури
Abstract: В статті розглядається місце та значення маркетингового дослідження при визначенні ключових факторів впливу на план виробництва продукції промислових підприємств.
В статье рассматривается место и значение маркетингового исследования при определении ключевых факторов влияния на план производства продукции промышленных предприятий.
This paper reviews the place and importance of marketing research to determine the key factors influencing the production plan of industrial enterprises.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16194
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра економіки та сфери обслуговування
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра смарт-економіки (СЕ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Puzyrova_НАУ_2011_30.pdf420,08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.