Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16194
Назва: Значення маркетингового дослідження при визначенні ключових факторів впливу на план виробництва продукції промислових підприємств
Автори: Пузирьова, П. В.
Ключові слова: виробництво
маркетинг
продукція
производство
продукция
production
marketing
products
Дата публікації: 2011
Бібліографічний опис: Пузирьова П. В. Значення маркетингового дослідження при визначенні ключових факторів впливу на план виробництва продукції промислових підприємств / П. В. Пузирьова // Проблеми підвищення ефективності інфраструктури : збірник наукових праць. – 2011. – Вип. 30. – Київ : НАУ, 2011. – С. 168-174.
Source: Проблеми підвищення ефективності інфраструктури
Короткий огляд (реферат): В статті розглядається місце та значення маркетингового дослідження при визначенні ключових факторів впливу на план виробництва продукції промислових підприємств.
В статье рассматривается место и значение маркетингового исследования при определении ключевых факторов влияния на план производства продукции промышленных предприятий.
This paper reviews the place and importance of marketing research to determine the key factors influencing the production plan of industrial enterprises.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16194
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра економіки та сфери обслуговування
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра смарт-економіки (СЕ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Puzyrova_НАУ_2011_30.pdf420,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.