Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16220
Название: Вертикальні маркетингові системи розподілу інноваційної продукції: закордонний досвід
Другие названия: Вертикальные маркетинговые системы распределения инновационной продукции: зарубежный опыт
Vertical marketing systems for the distribution of innovative products: foreign experience
Авторы: Біловодська, О. А.
Ключевые слова: вертикальна маркетингова система
розподіл
інноваційна продукція
Дата публикации: окт-2020
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Біловодська О. А. Вертикальні маркетингові системи розподілу інноваційної продукції: закордонний досвід / О. А. Біловодська // Маркетинг ХХІ століття: виклики змін : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, м. Харків, 8-10 жовтня 2020 року. – Харків : ХДУХТ, 2020. – С. 235-236.
Краткий осмотр (реферат): У роботі проаналізовано закордонний досвід використання вертикальних маркетингових систем розподілу на ринку інноваційної пордукції за видами: корпоративні, договірні та керовані.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16220
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Біловодська.pdf442,11 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.