Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16220
Title: Вертикальні маркетингові системи розподілу інноваційної продукції: закордонний досвід
Other Titles: Вертикальные маркетинговые системы распределения инновационной продукции: зарубежный опыт
Vertical marketing systems for the distribution of innovative products: foreign experience
Authors: Біловодська, О. А.
Keywords: вертикальна маркетингова система
розподіл
інноваційна продукція
Issue Date: Oct-2020
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Біловодська О. А. Вертикальні маркетингові системи розподілу інноваційної продукції: закордонний досвід / О. А. Біловодська // Маркетинг ХХІ століття: виклики змін : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, м. Харків, 8-10 жовтня 2020 року. – Харків : ХДУХТ, 2020. – С. 235-236.
Abstract: У роботі проаналізовано закордонний досвід використання вертикальних маркетингових систем розподілу на ринку інноваційної пордукції за видами: корпоративні, договірні та керовані.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16220
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Біловодська.pdf442,11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.