Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16221
Название: Лідери думок у системі маркетингу впливу: сутність та види
Другие названия: Лидеры мнений в системе маркетинга воздействия: сущность и виды
Opinion leaders in the system of influence marketing: essence and types
Авторы: Біловодська, О. А.
Кулік, Д. І.
Ключевые слова: лідер думок
маркетинг впливу
діджиталізація
спільнота
блогер
Дата публикации: мая-2020
Издательство: Національний університет водного господарства та природокористування
Библиографическое описание: Біловодська О. А. Лідери думок у системі маркетингу впливу: сутність та види / О. А. Біловодська, Д. І. Кулік // Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки : збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції молодих науковців, аспірантів і здобувачів вищої освіти, м. Рівне, 21-22 травня 2020 року. – У 2 ч., Ч. 1. – Рівне : НУВГП, 2020. – С. 208-210.
Краткий осмотр (реферат): У роботі дослджено сутність терміну "лідер думки" та проаналізовано їх види у системі маркетингу впливу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16221
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Біловодська_тези_Рівне.pdf180,71 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.