Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16221
Title: Лідери думок у системі маркетингу впливу: сутність та види
Other Titles: Лидеры мнений в системе маркетинга воздействия: сущность и виды
Opinion leaders in the system of influence marketing: essence and types
Authors: Біловодська, О. А.
Кулік, Д. І.
Keywords: лідер думок
маркетинг впливу
діджиталізація
спільнота
блогер
Issue Date: May-2020
Publisher: Національний університет водного господарства та природокористування
Citation: Біловодська О. А. Лідери думок у системі маркетингу впливу: сутність та види / О. А. Біловодська, Д. І. Кулік // Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки : збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції молодих науковців, аспірантів і здобувачів вищої освіти, м. Рівне, 21-22 травня 2020 року. – У 2 ч., Ч. 1. – Рівне : НУВГП, 2020. – С. 208-210.
Abstract: У роботі дослджено сутність терміну "лідер думки" та проаналізовано їх види у системі маркетингу впливу.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16221
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Біловодська_тези_Рівне.pdf180,71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.