Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1627
Название: Оцінка вартості бренду підприємства легкої промисловості
Авторы: Зимбалевська, Ю. В.
Ключевые слова: brand valuation
Ukrainian light industry
оценка стоимости бренда
легкая промышленность Украины
оцінка вартості бренду
легка промисловість України
Дата публикации: 2013
Библиографическое описание: Зимбалевська Ю. В. Оцінка вартості бренду підприємства легкої промисловості [Текст] / Ю. В. Зимбалевська // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2013. - № 3 (71). - C. 149-156.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Краткий осмотр (реферат): У статті запропоновано методику оцінки вартості бренду підприємства легкої промисловості. Згідно з нею встановлюється надбавка до собівартості товару залежно від коефіцієнту сили бренду. Методика передбачає статистичний вимір комбінацій відносного споживчого ставлення до брендового товару шляхом проведення структурованого опитування.
В статье предложена методика оценки стоимости бренда предприятия легкой промышленности. Она предполагает устанавление надбавки к себестоимости товара в зависимости от коэффициента силы бренда. Методика предполагает статистическое измерение комбинаций относительного потребительского отношения к брендовому товару путем проведения структурированного опроса.
In the article the brand valuation methodology for the light industry enterprise is proposed. According to it the premium is set to product costs, depending on the coefficient of brand strengths. The methodology provides statistic measurement of the combination of the relative consumer attitude to branded goods using the structured poll.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1627
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
V71_P149-156.pdf383,44 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.