Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1630
Title: Особливості формування маркетингової стратегії на підприємствах легкої промисловості
Authors: Махіня, А. М.
Мурована, Л. В.
Keywords: strategic planning
marketing strategy
light industry
стратегическое планирование
маркетинговая стратегия
легкая промышленость
Issue Date: 2013
Citation: Махіня А. М. Особливості формування маркетингової стратегії на підприємствах легкої промисловості [Текст] / А. М. Махіня, Л. В. Мурована // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2013. - № 3 (71). - C. 170-175.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Abstract: У статті досліджено та узагальнено різноманітність наукових підходів до поняття маркетингові стратегії. Детально розглянуто процес формування маркетингової стратегії для підприємств легкої промисловості на засадах маркетингу, виділено основні фактори впливу, вхідні і вихідні елементи.
В статье исследовано и обобщенно разнообразие научных подходов к понятию маркетинговые стратегии. Детально рассмотрен процесс формирования маркетинговой стратегии для предприятий легкой промышленности на принципах маркетинга, выделены основные факторы влияния, а также входные и исходные элементы.
In the paper variety and general scientific approaches to the notion of marketing strategies. Considered in detail the marketing strategy for the enterprises of light industry on principles of marketing are the main factors of influence, as well as the input and input elements.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1630
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
V71_P170-175.pdf245,44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.