Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1630
Назва: Особливості формування маркетингової стратегії на підприємствах легкої промисловості
Автори: Махіня, А. М.
Мурована, Л. В.
Ключові слова: strategic planning
marketing strategy
light industry
стратегическое планирование
маркетинговая стратегия
легкая промышленость
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Махіня А. М. Особливості формування маркетингової стратегії на підприємствах легкої промисловості [Текст] / А. М. Махіня, Л. В. Мурована // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2013. - № 3 (71). - C. 170-175.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено та узагальнено різноманітність наукових підходів до поняття маркетингові стратегії. Детально розглянуто процес формування маркетингової стратегії для підприємств легкої промисловості на засадах маркетингу, виділено основні фактори впливу, вхідні і вихідні елементи.
В статье исследовано и обобщенно разнообразие научных подходов к понятию маркетинговые стратегии. Детально рассмотрен процесс формирования маркетинговой стратегии для предприятий легкой промышленности на принципах маркетинга, выделены основные факторы влияния, а также входные и исходные элементы.
In the paper variety and general scientific approaches to the notion of marketing strategies. Considered in detail the marketing strategy for the enterprises of light industry on principles of marketing are the main factors of influence, as well as the input and input elements.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1630
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V71_P170-175.pdf245,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.