Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1668
Название: Використання новітніх технологій маркетингових комунікацій та їх адаптація до умов вітчизняного ринку
Авторы: Шехайтлі, К. М.
Коваль, О. М.
Ключевые слова: communication
market
trend
trendsetting
coolhanting
new approaches
коммуникации
рынок
тренд
трендсеттинг
кулхантинг
новейшие подходы
маркетингові комунікації
ринок
тренд
трендсеттінг
кулхантинг
новітні підходи
Дата публикации: 2013
Библиографическое описание: Шехайтлі К. М. Використання новітніх технологій маркетингових комунікацій та їх адаптація до умов вітчизняного ринку [Текст] / К. М. Шехайтлі, О. М. Коваль // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2013. - № 2 (70). - C. 188-193.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто та проведено аналіз новітніх підходів до сучасних маркетингових комунікацій в Україні. Досліджено, зокрема, такі підходи, як трендсеттінг та кулхантинг, розглянуто перспективи їх використання та особливості їх адаптації до умов українського ринку. В ході досліджень виявлено, що не всі підходи, взяті з зарубіжної практики, можуть бути ефективними відносно вітчизняного споживача через відсутність достатнього фінансування для їх реалізації та значних відмінностей у культурних та психологічних аспектах.
В статье проведен анализ использования новейших подходов к современным маркетинговым коммуникациям в Украине. Исследованы, в частности, такие подходы, как трендсеттинг и кулхантинг, рассмотрены перспективы их использования и особенности их адаптации к современному украинскому рынку. В ходе исследований выявлено, что не все подходы, взятые из зарубежной практики, могут быть эффективными по отношению к отечественному потребителю, из-за отсутствия достаточного финансирования для их реализации, и значительных различий в культурных и психологических аспектах
This article analyzed the latest approaches to modern marketing communications in Ukraine. Were examined in particular, such approaches as trendsetting and coolhanting, considered the prospects of their use and the features of their adaptation to the modern Ukrainian market. The studies have found that not all approaches taken from international practice, can be effective with respect to the domestic consumer due to the lack of sufficient funding for their implementation, and significant differences in the cultural and psychological aspects.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1668
Faculty: Навчально-науковий інститут права та сучасних технологій навчання
Department: Кафедра приватного та публічного права
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра приватного та публічного права (ППП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
V70_P188-193.pdf329,15 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.