Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1668
Назва: Використання новітніх технологій маркетингових комунікацій та їх адаптація до умов вітчизняного ринку
Автори: Шехайтлі, К. М.
Коваль, О. М.
Ключові слова: communication
market
trend
trendsetting
coolhanting
new approaches
коммуникации
рынок
тренд
трендсеттинг
кулхантинг
новейшие подходы
маркетингові комунікації
ринок
тренд
трендсеттінг
кулхантинг
новітні підходи
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Шехайтлі К. М. Використання новітніх технологій маркетингових комунікацій та їх адаптація до умов вітчизняного ринку [Текст] / К. М. Шехайтлі, О. М. Коваль // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2013. - № 2 (70). - C. 188-193.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто та проведено аналіз новітніх підходів до сучасних маркетингових комунікацій в Україні. Досліджено, зокрема, такі підходи, як трендсеттінг та кулхантинг, розглянуто перспективи їх використання та особливості їх адаптації до умов українського ринку. В ході досліджень виявлено, що не всі підходи, взяті з зарубіжної практики, можуть бути ефективними відносно вітчизняного споживача через відсутність достатнього фінансування для їх реалізації та значних відмінностей у культурних та психологічних аспектах.
В статье проведен анализ использования новейших подходов к современным маркетинговым коммуникациям в Украине. Исследованы, в частности, такие подходы, как трендсеттинг и кулхантинг, рассмотрены перспективы их использования и особенности их адаптации к современному украинскому рынку. В ходе исследований выявлено, что не все подходы, взятые из зарубежной практики, могут быть эффективными по отношению к отечественному потребителю, из-за отсутствия достаточного финансирования для их реализации, и значительных различий в культурных и психологических аспектах
This article analyzed the latest approaches to modern marketing communications in Ukraine. Were examined in particular, such approaches as trendsetting and coolhanting, considered the prospects of their use and the features of their adaptation to the modern Ukrainian market. The studies have found that not all approaches taken from international practice, can be effective with respect to the domestic consumer due to the lack of sufficient funding for their implementation, and significant differences in the cultural and psychological aspects.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1668
Faculty: Навчально-науковий інститут права та сучасних технологій навчання
Department: Кафедра приватного та публічного права
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра приватного та публічного права (ППП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V70_P188-193.pdf329,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.