Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16908
Назва: Порівняльний аналіз методів оцінювання персоналу маркетингових служб
Автори: Біловодська, О. А.
Курочкіна, О.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Біловодська О. А. Порівняльний аналіз методів оцінювання персоналу маркетингових служб / О. А. Біловодська, О. Курочкіна // Матеріали II Міжнародної науково-практичної конференції «Проблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації» : тези доповідей, м. Київ, 10 листопада 2020 р. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 147-148.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16908
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Проблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PIONBUG_2020_P147-148.pdf361,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.