Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16908
Title: Порівняльний аналіз методів оцінювання персоналу маркетингових служб
Authors: Біловодська, О. А.
Курочкіна, О.
Issue Date: 2020
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Біловодська О. А. Порівняльний аналіз методів оцінювання персоналу маркетингових служб / О. А. Біловодська, О. Курочкіна // Матеріали II Міжнародної науково-практичної конференції «Проблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації» : тези доповідей, м. Київ, 10 листопада 2020 р. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 147-148.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16908
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Проблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PIONBUG_2020_P147-148.pdf361,45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.