Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17028
Назва: Практичні засади маркетингового аналізу мікросередовища при комерціалізації інноваційної продукції підприємства
Інші назви: Практические основы маркетингового анализа микросреды при коммерциализации инновационной продукции предприятия
Practical principles of microenvironment's marketing analysis in the commercialization of innovative products by the enterprise
Автори: Біловодська, О. А.
Мельник, Ю. М.
Ключові слова: комерціалізація інноваційної продукції
мікросередовище
маркетингові фактори
Дата публікації: жов-2020
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Бібліографічний опис: Біловодська О. А. Практичні засади маркетингового аналізу мікросередовища при комерціалізації інноваційної продукції підприємства / О. А. Біловодська, Ю. М. Мельник // Сучасні інноваційно-інвестиційні механізми розвитку національної економіки в умовах євроінтеграції : матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Полтава, 29 жовтня 2020 року. – Полтава : НУ "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка", 2020. – С. 139-141.
Короткий огляд (реферат): Процес комерціалізації інноваційної продукції дуже складний, в якому маркетингові фактори відіграють важливу роль. Особливо це стосується провідних міжнародних компаній, які активно ведуть діяльність у галузі екологічно орієнтованої інноваційної продукції. З цих позицій виконано маркетинговий аналіз мікросередовища підприємства на основі концепції п'яти конкурентних сил Майкла Портера.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17028
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Біловодська_Мельник_тези.pdf192,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.