Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17028
Title: Практичні засади маркетингового аналізу мікросередовища при комерціалізації інноваційної продукції підприємства
Other Titles: Практические основы маркетингового анализа микросреды при коммерциализации инновационной продукции предприятия
Practical principles of microenvironment's marketing analysis in the commercialization of innovative products by the enterprise
Authors: Біловодська, О. А.
Мельник, Ю. М.
Keywords: комерціалізація інноваційної продукції
мікросередовище
маркетингові фактори
Issue Date: Oct-2020
Publisher: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Citation: Біловодська О. А. Практичні засади маркетингового аналізу мікросередовища при комерціалізації інноваційної продукції підприємства / О. А. Біловодська, Ю. М. Мельник // Сучасні інноваційно-інвестиційні механізми розвитку національної економіки в умовах євроінтеграції : матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Полтава, 29 жовтня 2020 року. – Полтава : НУ "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка", 2020. – С. 139-141.
Abstract: Процес комерціалізації інноваційної продукції дуже складний, в якому маркетингові фактори відіграють важливу роль. Особливо це стосується провідних міжнародних компаній, які активно ведуть діяльність у галузі екологічно орієнтованої інноваційної продукції. З цих позицій виконано маркетинговий аналіз мікросередовища підприємства на основі концепції п'яти конкурентних сил Майкла Портера.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17028
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Біловодська_Мельник_тези.pdf192,87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.