Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17062
Название: Theoretical aspects of the concepts of self-image and self-presentation
Авторы: Kolodiazhna, Alla
Ключевые слова: image
personal brand
self-image
presentation
self-feed
selfpresentation
concepts correlation
Дата публикации: ноя-2020
Издательство: BoScience Publisher
Библиографическое описание: Kolodiazhna A. V. Theoretical aspects of the concepts of self-image and self-presentation / A. V. Kolodiazhna // Fundamental and applied research in the modern world : abstracts of IV International scientific and practical conference, Boston, USA, 18-20 November 2020. – BoScience Publisher, Boston, USA, 2020. – P. 147-154.
Краткий осмотр (реферат): The basic concepts of imagology are considered to be "image", "personal brand", "self-image", "self-presentation", "self-promotion". The factors affecting their formation are investigated; the problem of their correlation is posed and revealed. Basing on the analysis of the distinguishing features of these concepts as scientific and practical categories, the main task of the article is to create the background for the precise use of concepts in the scientific literature and practical activities. For this purpose, the possibilities of using the processes designated by concepts in various life situations are considered.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17062
Faculty: Факультет індустрії моди
Department: Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну
Располагается в коллекциях:Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
FUNDAMENTAL-AND-APPLIED-RESEARCH-IN-THE-MODERN-WORLD-18-20.11.20.pdf556,41 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.