Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17278
Назва: Аналіз тенденцій розвитку ринку розваг та відпочинку
Інші назви: Analysis of entertainment and leisure market trends
Автори: Бондаренко, Світлана Михайлівна
Герасименко, Катерина Миколаївна
Ключові слова: ринок розваг та відпочинку
дозвілля
цифрові технології
витрати на розваги та відпочинок
квест
рынок развлечений и отдыха
досуг
цифровые технологии
расходы на развлечения и отдых
entertainment and recreation market
leisure
digital technologies
entertainment and recreation costs
quest
Дата публікації: жов-2020
Бібліографічний опис: Бондаренко С. М. Аналіз тенденцій розвитку ринку розваг та відпочинку [Електронний ресурс] / С. М. Бондаренко, К. М. Герасименко // Інфраструктура ринку. – 2020. – Вип. 48. – С. 94-98. – Режим доступу: http://market-infr.od.ua/uk/48-2020
Source: Інфраструктура ринку
Инфраструктура рынка
Market Infrastructure
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано ринок розваг та відпочинку. Сфера розваг та відпочинку є інструментом духовного, фізичного, культурного, соціального розвитку особистості та одним із видів активного відпочинку, що поєднує відновлення фізичних сил людини з оздоровчими, розвиваючими, спортивними, пізнавальними, культурними та розважальними цілями. Індустрія розваг та відпочинку є однією з наймолодших сфер економічної діяльності. Її завданнями є: підняття настрою людей, забезпечення їх позитивними емоціями; сплата податків до бюджету; створення робочих місць. На сьогоднішній день на ринку розваг та відпочинку проявляються тенденції активного використання можливостей штучного інтелекту та цифрових технологій; інтеграції національних ринків у сфері розважальних послуг в глобальну систему організації розваг та відпочинку; зростання взаємодії роздрібної торгівлі, туризму та індустрії розваг; впровадження бізнес-моделей, заснованих на вивченні цільової аудиторії прихильників, задоволенні їх вимог та створенні більш ефективних зв’язків зі споживачами для формування у них лояльності до компаній сфери розваг.
В статье проанализирован рынок развлечений и отдыха. Сфера развлечений и отдыха является инструментом духовного, физического, культурного, социального развития личности и одним из видов активного отдыха, сочетающим восстановление физических сил человека с оздоровительными, развивающими, спортивными, познавательными, культурными и развлекательными целями. Индустрия развлечений и отдыха является одной из самых молодых сфер экономической деятельности. Ее задачами являются: поднятие настроения людей, обеспечение их положительными эмоциями; уплата налогов в бюджет; создание рабочих мест. На сегодняшний день на рынке развлечений и отдыха проявляются тенденции активного использования возможностей искусственного интеллекта и цифровых технологий; интеграции национальных рынков в сфере развлекательных услуг в глобальную систему организации развлечений и отдыха; роста взаимодействия розничной торговли, туризма и индустрии развлечений; внедрения бизнес-моделей, основанных на изучении целевой аудитории поклонников, удовлетворении их требований и создании более эффективных связей с потребителями для формирования у них лояльности к компаниям сферы развлечений.
The article analyzes the entertainment and recreation market. At the present stage of development of the global economy is the transition from capitalintensive and resource-intensive industries and technologies to other forms of economic activity that can significantly improve living standards without depleting the natural resources of the planet. The field of entertainment and recreation, which is a tool for spiritual, physical, cultural, social development of the individual and one of the types of active recreation, combining the restoration of physical strength with health, development, sports, cognitive, cultural and entertainment goals. The entertainment and recreation industry is actively developing around the world, including in Ukraine, due to the desire of people for self-development and self-realization and modern ideas of people about recreation. The world market of entertainment and recreation is already formed, but some of its segments are in the phase of active development. The entertainment and leisure industry is one of the youngest areas of economic activity. Its tasks are: to lift people's spirits, providing them with positive emotions; payment of taxes to the budget; job creation. In addition, new technologies are emerging, especially digital ones, which are leading to new types of entertainment and recreation. Public spending on leisure in Ukraine is not high. Despite this, the entertainment market in Ukraine is developing quite actively. The article considers the market of organizing and conducting quests, which is an integral part of the market of entertainment and recreation. Quests attract people of all ages and genders, but they are especially popular among children and young people. Today in the market of entertainment and recreation there are trends of active use of artificial intelligence and digital technologies; integration of national markets in the field of entertainment services into the global system of entertainment and recreation; growth of interaction of retail trade, tourism and entertainment industry; introduction of business models based on the study of the target audience of fans, meeting their requirements and creating more effective relationships with consumers to build their loyalty to entertainment companies
DOI: 10.32843/infrastruct48-18
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17278
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра менеджменту та публічного адміністрування
ISSN: 2519-2868
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Інфраструктура_ринку_БондаренкоС.М._ГерасименкоК.М.pdf364,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.