Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17323
Название: STS-маркетинг як основа сучасного стратегічного маркетингу
Авторы: Подольна, В. В.
Ярошенко, В. А.
Дата публикации: 2015
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Подольна В. В. STS-маркетинг як основа сучасного стратегічного маркетингу / В. В. Подольна, В. А. Ярошенко // Актуальні проблеми розвитку економічної кібернетики : матеріали IV Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 22-29 квітня 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 28-29.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17323
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми розвитку економічної кібернетики

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APREK2015_P028-029.pdf49,64 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.