Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17323
Назва: STS-маркетинг як основа сучасного стратегічного маркетингу
Автори: Подольна, В. В.
Ярошенко, В. А.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Подольна В. В. STS-маркетинг як основа сучасного стратегічного маркетингу / В. В. Подольна, В. А. Ярошенко // Актуальні проблеми розвитку економічної кібернетики : матеріали IV Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 22-29 квітня 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 28-29.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17323
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми розвитку економічної кібернетики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APREK2015_P028-029.pdf49,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.