Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17341
Title: Форма споживчої упаковки: критерії інноваційності
Other Titles: Форма потребительской упаковки: критерии инновационности
Form of consumer packaging: criteria of innovation
Authors: Біловодська, О. А.
Keywords: споживча упаковка
комунікація
інноваційність
Issue Date: Mar-2021
Publisher: Національний фармацевтичний університет
Citation: Біловодська О. А. Форма споживчої упаковки: критерії інноваційності / О. А. Біловодська // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали IX міжнародної науково-практичної дистанційної конференції, м. Харків, 18 березня 2021 року. – Харків : Нац. фармац. ун-т, 2021. – С. 444-446.
Abstract: Більшість сучасних споживачів бажає купувати інноваційну упаковку. Це в обумовлено постійною модернізацією та оновленням асортименту продукції. Особливо цікаві ринку інноваційні упаковки товару, які поєднують в собі високі механічні та бар'єрні властивості, зовнішню привабливість, технологічність і екологічність. Застосування таких рішень дозволяє збільшити термін зберігання продуктів, залучити нових споживачів і значно скоротити витрати на пакування кінцевої продукції. Отже, метою дослідження є визначення критеріїв інноваційності у формі упаковки товарів споживчого призначення. Для цього використано такі загальнонаукові та спеціальні методи: аналіз, синтез, структурно-логічний підхід, метод логічного узагальнення.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17341
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Матеріали наукових конференцій та семінарів
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2021_Біловодська.pdf368 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.