Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17426
Назва: The marketing communications mix: features of development marketing strategy for higher education institutions
Інші назви: Особливості застосування маркетингових комунікацій у стратегії просування закладів освіти
Автори: Yevseytseva, Olena
Sapian, A.
Ключові слова: marketing communication mix
higher education institutions
marketing strategies
market of educational services
educational services
marketing of educational services
development marketing strategy
маркетингові комунікації
заклади вищої освіти
маркетингові стратегії
ринок освітніх послуг
освітня послуга
маркетинг освітніх послуг
розробка маркетингової стратегії
Дата публікації: 2020
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Yevseytseva O. The marketing communications mix: features of development marketing strategy for higher education institutions / O. Yevseytseva, A. Sapian // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали I Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (17 листопада 2020 р., м. Київ) / за заг. ред. О. М. Ніфатової. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 23-27.
Короткий огляд (реферат): In the article the main aspects that influence on the marketing communications mix, development of marketing strategy for higher education are described. The methods of analysis and synthesis are used to make research. The elements that form the marketing strategy of higher education are presented. The importance of using marketing strategies of higher education institutions are emphasized. The features of marketing strategy development institutions that are effective for use in practice are described.
У статті визначено головні аспекти, які впливають на маркетингові комунікації, на розробку маркетингової стратегії вищого навчального закладу. Використано для дослідження методи аналізу та синтезу. У статті представлено елементи, які формують маркетингову стратегію вищого навчального закладу. Підкреслено значимість використання маркетингових стратегій в діяльності вищих навчальних закладів. Розглянуто особливості розробки маркетингової стратегії ВНЗ, що є ефективними для застосування на практиці.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17426
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatyka2020_P023-027.pdf678,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.