Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17519
Title: Дослідження конкурентоспроможності підприємства: сутність та шляхи підвищення
Other Titles: Research of enterprise competitiveness: essence and ways of improvement
Authors: Власюк, Т. М.
Хмара, І. С.
Keywords: конкурентоспроможність
ринок морозива
конкуренти
споживчі переваги
діджиталізація
competitiveness
ice cream market
competitors
consumer preferences
digitalization
Issue Date: 2020
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Хмара І. С. Дослідження конкурентоспроможності підприємства: сутність та шляхи підвищення / І. С. Хмара ; наук. кер. Т. М. Власюк // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали I Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (17 листопада 2020 р., м. Київ) / за заг. ред. О. М. Ніфатової. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 601-606.
Abstract: Розглянуто сутність конкурентоспроможності підприємства, чинники, що сприяють та стримують її розвиток. Досліджено розвиток ринку морозива в Україні та чинники, що на нього впливають. Визначено основні шляхи та засоби підвищення конкурентоспроможності Торгової фірми "Рудь".
The essence of competitiveness of enterprises is considered, factors that promote and hinder its development. The development of the ice cream market in Ukraine and the factors influencing them are studied. The main ways and means of increasing the competitiveness of the Trading Company "Rud" are identified.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17519
Appears in Collections:Кафедра економіки та сфери обслуговування (ЕСО)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Innovatyka2020_P601-606.pdf665,9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.