Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17519
Назва: Дослідження конкурентоспроможності підприємства: сутність та шляхи підвищення
Інші назви: Research of enterprise competitiveness: essence and ways of improvement
Автори: Власюк, Т. М.
Хмара, І. С.
Ключові слова: конкурентоспроможність
ринок морозива
конкуренти
споживчі переваги
діджиталізація
competitiveness
ice cream market
competitors
consumer preferences
digitalization
Дата публікації: 2020
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Хмара І. С. Дослідження конкурентоспроможності підприємства: сутність та шляхи підвищення / І. С. Хмара ; наук. кер. Т. М. Власюк // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали I Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (17 листопада 2020 р., м. Київ) / за заг. ред. О. М. Ніфатової. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 601-606.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто сутність конкурентоспроможності підприємства, чинники, що сприяють та стримують її розвиток. Досліджено розвиток ринку морозива в Україні та чинники, що на нього впливають. Визначено основні шляхи та засоби підвищення конкурентоспроможності Торгової фірми "Рудь".
The essence of competitiveness of enterprises is considered, factors that promote and hinder its development. The development of the ice cream market in Ukraine and the factors influencing them are studied. The main ways and means of increasing the competitiveness of the Trading Company "Rud" are identified.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17519
Розташовується у зібраннях:Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості
Кафедра смарт-економіки (СЕ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatyka2020_P601-606.pdf665,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.