Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17541
Назва: Просування бренда преміум-класу засобами медіа
Інші назви: Promotion of the premium class brand by media
Автори: Мещеряков, К. П.
Ніфатова, О. М.
Ключові слова: бренд
соціальні мережі
brand
social networks
Дата публікації: 2020
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Мещеряков К. П. Просування бренда преміум-класу засобами медіа / К. П. Мещеряков, О. М. Ніфатова // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Студентські підприємницькі ініціативи" : матеріали V Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (3 грудня 2020 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2020. – С. 74-78.
Короткий огляд (реферат): У статті визначено особливості просування бренда преміум-класу засобами медіа. Досліджено стратегії просування автомобільного бренду завдяки площадкам у соціальних мережах. Запропоновано етапи створення ефективної стратегії просування бренда, спираючись на інструменти соціальних мереж.
The article identifies the features of promoting a premium brand through the media. Strategies for promoting the car brand through sites on social networks are studied. The stages of creating an effective brand promotion strategy based on social networking tools are proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17541
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Студентські підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2020_P074-078.pdf757,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.