Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17547
Название: Лояльність клієнтів Luxury сегменту в індустрії моди
Другие названия: Customer loyalty of the Luxury segment in the fashion industry
Авторы: Щербак, В. Г.
Свінціцька, Н. Г.
Ключевые слова: сприйнята цінність
послуги
клієнти
люкс
Luxury-сегмент
VIP-клієнт
лояльність
кастомізація
perceived value
services
clients
luxury
Luxury segment
VIP client
loyalty
customization
Дата публикации: 2020
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Щербак В. Г. Лояльність клієнтів Luxury сегменту в індустрії моди / В. Г. Щербак, Н. Г. Свінціцька // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Студентські підприємницькі ініціативи" : матеріали V Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (3 грудня 2020 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2020. – С. 101-105.
Краткий осмотр (реферат): У статті аналізуються питання оцінки лояльності споживачів класу люкс в індустрії моди, що представляють собою найбільший інтерес для сторони пропозиції в плані максимізації фінансового результату в умовах високого рівня конкуренції і підвищення вимог до одержуваного сервісу з боку споживачів. Автором досліджено еволюцію побудованих моделей сприйманої споживачем цінності наданих йому послуг і продемонстровано ранжування споживачів по виду виявленої лояльності. На основі аналізу вторинної інформації та представлених у відкритій пресі емпіричних даних, в статті охарактеризована модель побудови взаємин з лояльними клієнтами Luxury сегмента в індустрії моди.
The article analyzes the issues of assessing the loyalty of luxury consumers in the fashion industry, which are of greatest interest to the supply side in terms of maximizing financial results in a high level of competition and increasing requirements for the service received from consumers. The author investigated the evolution of the built models of the perceived value of the services rendered by the consumer and demonstrated the ranking of consumers according to the type of displayed loyalty. Based on the analysis of secondary information and empirical data presented in the open press, the article describes a model for building relationships with loyal customers of the Luxury segment in the fashion industry.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17547
Располагается в коллекциях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Студентські підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
OIIP2020_P101-105.pdf838,91 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.