Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17547
Title: Лояльність клієнтів Luxury сегменту в індустрії моди
Other Titles: Customer loyalty of the Luxury segment in the fashion industry
Authors: Щербак, В. Г.
Свінціцька, Н. Г.
Keywords: сприйнята цінність
послуги
клієнти
люкс
Luxury-сегмент
VIP-клієнт
лояльність
кастомізація
perceived value
services
clients
luxury
Luxury segment
VIP client
loyalty
customization
Issue Date: 2020
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Щербак В. Г. Лояльність клієнтів Luxury сегменту в індустрії моди / В. Г. Щербак, Н. Г. Свінціцька // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Студентські підприємницькі ініціативи" : матеріали V Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (3 грудня 2020 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2020. – С. 101-105.
Abstract: У статті аналізуються питання оцінки лояльності споживачів класу люкс в індустрії моди, що представляють собою найбільший інтерес для сторони пропозиції в плані максимізації фінансового результату в умовах високого рівня конкуренції і підвищення вимог до одержуваного сервісу з боку споживачів. Автором досліджено еволюцію побудованих моделей сприйманої споживачем цінності наданих йому послуг і продемонстровано ранжування споживачів по виду виявленої лояльності. На основі аналізу вторинної інформації та представлених у відкритій пресі емпіричних даних, в статті охарактеризована модель побудови взаємин з лояльними клієнтами Luxury сегмента в індустрії моди.
The article analyzes the issues of assessing the loyalty of luxury consumers in the fashion industry, which are of greatest interest to the supply side in terms of maximizing financial results in a high level of competition and increasing requirements for the service received from consumers. The author investigated the evolution of the built models of the perceived value of the services rendered by the consumer and demonstrated the ranking of consumers according to the type of displayed loyalty. Based on the analysis of secondary information and empirical data presented in the open press, the article describes a model for building relationships with loyal customers of the Luxury segment in the fashion industry.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17547
Appears in Collections:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Студентські підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
OIIP2020_P101-105.pdf838,91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.