Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17560
Title: Використання музичних конкурсів як форми соціального розвитку суспільства
Other Titles: Use of music competitions as a form of social development of society
Authors: Синиця, В. А.
Щербак, В. Г.
Keywords: музичні конкурси
соціальний розвиток суспільства
Євробачення
талант-шоу "Х-Фактор"
Голос країни
медіа-простір
music competitions
social development of society
Eurovision
talent show "X-Factor"
Voice of the Country
media space
Issue Date: 2020
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Синиця В. А. Використання музичних конкурсів як форми соціального розвитку суспільства / В. А. Синиця, В. Г. Щербак // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Студентські підприємницькі ініціативи" : матеріали V Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (3 грудня 2020 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2020. – С. 172-179.
Abstract: У статті розглянуто основні тенденції і перспективи розвитку пісенного конкурсу Євробачення та вокальних талант-шоу "Х-Фактор", "Голос країни" в медіа-просторі України; розкрито їх специфіку та функціонування, визначено позитивні та негативні сторони, показано їх роль в європеїзації та євроінтеграції української культури. Проведений аналіз соціальних і культурних змін, реакції споживачів на трансформації в музичній індустрії дозволив знайти ключ до розуміння ситуації. Розглянуто музичну індустрію не тільки як соціокультурний феномен, але як і значущий соціальний інструмент, який використовується при описі нових життєвих форм, що виникають в результаті множинних структурних диференціацій сучасного соціального світу.
The article considers the main trends and prospects for the development of the Eurovision Song Contest and vocal talent shows "X-Factor", "Voice of the Country" in the media space of Ukraine; to reveal their specifics and functioning, to identify the positive and negative sides, to show their role in the Europeanization and European integration of Ukrainian culture. The analysis of social and cultural changes, consumer reactions to transformations in the music industry allowed to find the key to understanding the situation. The music industry is considered not only as a socio-cultural phenomenon, but also as a significant social tool used to describe new life forms that arise as a result of multiple structural differentiations of the modern social world.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17560
Appears in Collections:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Студентські підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
OIIP2020_P172-179.pdf884,48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.